1. Ta strona używa cookies. Korzystając z niej wyrażasz zgodę na ich używanie w celach utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności. Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej.

    Więcej informacji...

dwa Brih do renowacji

Temat na forum 'Renowacja' rozpoczęty przez veco, Grudzień 29, 2018.

  1. veco

    veco Użytkownik

    Dołączył:
    Październik 28, 2015
    Miasto:
    Wrocław
    kolega wysłał mi dwa Brihy do renowacji- i w zamian za naprawę jeden zostaje dla mnie. Mam 6 swoich takich bardzo rzadko spotykanych wiatrówek i kilka innych naprawiałem- wiec nie powinno byc wiekszych problemów. W tej z pasem o nr D953 trochę skorodowanej ale kompletnej za wyjątkiem kabłąka spustu- jest Oky w drugiej są braki szczerbinka i muszka - ale ogółem w niezłym stanie i wyjątkowo niskim nr seryjnym A 35
     

    Załączone pliki:

    • 017.JPG
      017.JPG
      File size:
      1,7 MB
      Wyświetleń:
      26
    • 018.JPG
      018.JPG
      File size:
      1,7 MB
      Wyświetleń:
      15
  2. veco

    veco Użytkownik

    Dołączył:
    Październik 28, 2015
    Miasto:
    Wrocław
    Rozebraliśmy obydwa by złozyc szybko jeden i odesłac nadawcy- nic z tego. To solidne cięzkie wojskowe wiatrówki ale awaryjne i pewnie wojskowi rusznikarze robili co można by funkcjonowały w szkoleniu rekrutów.Widac tu masę kombinacji naprawczych lutowanie przerabianie itp- trzeba będzie powoli się z tym zmierzyc i zrobic jak należy
     

    Załączone pliki:

    • 001.JPG
      001.JPG
      File size:
      1,7 MB
      Wyświetleń:
      10
  3. veco

    veco Użytkownik

    Dołączył:
    Październik 28, 2015
    Miasto:
    Wrocław
    Sa dwa powody ze wiatrówki nie działały-1 - to zaczep spustu- w jednej go nie było w drugiej został skrócony i zaspawany- 2 to sam spust- zle zamocowane spręzyny i jakies dziwne kombinacje z dzwignią zaczepu-- trzeba to wszystko poprzerabiac do wersji fabrycznej. a na dodatek w jednej z wiatrówek korek tylny który powinien się wkręcac -został zaspawany do korpusu na stałe- i aby to zrobic prawidłowo trzeba dospawac kawałek korpusu zrobic nowy korek i wszystko nagwintowac.
     

    Załączone pliki:

    • 008.JPG
      008.JPG
      File size:
      1,5 MB
      Wyświetleń:
      7
    • 009.JPG
      009.JPG
      File size:
      1,7 MB
      Wyświetleń:
      6
    • 010.JPG
      010.JPG
      File size:
      1,5 MB
      Wyświetleń:
      5
    • 011.JPG
      011.JPG
      File size:
      1,7 MB
      Wyświetleń:
      7
  4. veco

    veco Użytkownik

    Dołączył:
    Październik 28, 2015
    Miasto:
    Wrocław
    To zdjecie pokazuje zespawany korek tylny do suwadła .Ta wiatrówka ma na pewno wiele nowatorskich rozwiązan ale tez nieszczelnosci - 2 są w porcie ładowania - 1 w suwadle i 1 w tłoku- co przy naciaganiu ręcznym tych 2 słabych spręzyn - powoduje duze straty cisnienia i osłabia i tak słabą wiatrówkę Nic dziwnego ze po seri prototypowej z niej zrezygnowano .
     

    Załączone pliki:

    • 006.JPG
      006.JPG
      File size:
      1,7 MB
      Wyświetleń:
      8
  5. veco

    veco Użytkownik

    Dołączył:
    Październik 28, 2015
    Miasto:
    Wrocław
    Jedna z wiatrówek zrobiona - kolba odrestaurowana, oksyda połozona ale musimy wymienic spręzyne spustu- bo nie zawsze spust zaczepia suwadło Spręzynka jest nietypowa Drut sr 1,3 mm - dostalismy od pobliskiego zakładu wykonującego rózne spręzyny- Sami ją zrobilismy i teraz jeszcze spręzyna wymaga zahartowania w temp 220 st - może byc piekarnik.
     

    Załączone pliki:

    • 002.JPG
      002.JPG
      File size:
      1,7 MB
      Wyświetleń:
      8
    • 003.JPG
      003.JPG
      File size:
      1,7 MB
      Wyświetleń:
      8
  6. veco

    veco Użytkownik

    Dołączył:
    Październik 28, 2015
    Miasto:
    Wrocław
    wiatrowka zrobiona i odesłana- wystawiłem jedną na Catawiki z ceną wywoławczą 10000 euro- ciekaw jestem czy przyjmą na aukcje
     

    Załączone pliki:

    • 010.JPG
      010.JPG
      File size:
      1,7 MB
      Wyświetleń:
      10
    • 011.JPG
      011.JPG
      File size:
      1,7 MB
      Wyświetleń:
      9
    • 017.JPG
      017.JPG
      File size:
      1,7 MB
      Wyświetleń:
      9
    • 015.JPG
      015.JPG
      File size:
      1,7 MB
      Wyświetleń:
      9
    • 019.JPG
      019.JPG
      File size:
      1,7 MB
      Wyświetleń:
      9
    • 014.JPG
      014.JPG
      File size:
      1,7 MB
      Wyświetleń:
      9
  7. veco

    veco Użytkownik

    Dołączył:
    Październik 28, 2015
    Miasto:
    Wrocław
    Druga jest w znacznie gorszym stanie- i na dodatek ma wzery- spróbuję je zeszlifowac- jak widac po jednej stronie trochę ich ubyło- brakuje tez troche mechanicznych elementów -
     

    Załączone pliki:

    • 001.JPG
      001.JPG
      File size:
      1,7 MB
      Wyświetleń:
      4
    • 002.JPG
      002.JPG
      File size:
      1,7 MB
      Wyświetleń:
      4
    • 003.JPG
      003.JPG
      File size:
      1,7 MB
      Wyświetleń:
      4
  8. veco

    veco Użytkownik

    Dołączył:
    Październik 28, 2015
    Miasto:
    Wrocław
    wykonalismy ten element, brakowało go a jest b wazny to zaczep posredni i gniazdo głównej spręzyny
     

    Załączone pliki:

    • 001.JPG
      001.JPG
      File size:
      1,5 MB
      Wyświetleń:
      6
    • 002.JPG
      002.JPG
      File size:
      1,7 MB
      Wyświetleń:
      6
  9. veco

    veco Użytkownik

    Dołączył:
    Październik 28, 2015
    Miasto:
    Wrocław
    uszkodzony był tez spust-po lewej jest prawidłowy- po prawej uszkodzony brakło waznego elementu - za cinkie blachy by go dospawac- trzeba było wykonac nowy spust-/ ten na dole /
     

    Załączone pliki:

    • 003.JPG
      003.JPG
      File size:
      1,7 MB
      Wyświetleń:
      14
    • 004.JPG
      004.JPG
      File size:
      1,7 MB
      Wyświetleń:
      14
  10. veco

    veco Użytkownik

    Dołączył:
    Październik 28, 2015
    Miasto:
    Wrocław
    Dwa Brih od mojego kolegi- juz doliczyłem sie ponad 20 wiatrówek tego typu
     

    Załączone pliki:

    • BRiH.JPG
      BRiH.JPG
      File size:
      3,2 MB
      Wyświetleń:
      50
  11. veco

    veco Użytkownik

    Dołączył:
    Październik 28, 2015
    Miasto:
    Wrocław
    Zdjecie z strzelania z Brih lata 2002 - dystans 10 m- i wszystkie strzały w tarczy
     

    Załączone pliki:

  12. veco

    veco Użytkownik

    Dołączył:
    Październik 28, 2015
    Miasto:
    Wrocław
    wszystko działa - wiatrówka strzela -można składac.
     

    Załączone pliki:

    • 001.JPG
      001.JPG
      File size:
      1,7 MB
      Wyświetleń:
      22
    • 002.JPG
      002.JPG
      File size:
      1,7 MB
      Wyświetleń:
      13
  13. veco

    veco Użytkownik

    Dołączył:
    Październik 28, 2015
    Miasto:
    Wrocław
    wiatrówka złozona strzelajaca - tak wyglada ma nr ew D 953- pozostały głębsze wzerki- taka jej uroda
     

    Załączone pliki:

    • 001.JPG
      001.JPG
      File size:
      1,7 MB
      Wyświetleń:
      7
    • 002.JPG
      002.JPG
      File size:
      1,7 MB
      Wyświetleń:
      2
    • 003.JPG
      003.JPG
      File size:
      1,7 MB
      Wyświetleń:
      2
    Ostatnia edycja: Luty 13, 2019
  14. veco

    veco Użytkownik

    Dołączył:
    Październik 28, 2015
    Miasto:
    Wrocław
    mam 7 wiatrówek Brih- maja numery D 953 ,D 839 D 503 D 1039, N 1546 N 1669 i jedna to inna wersja . .
     

    Załączone pliki:

    • 007.JPG
      007.JPG
      File size:
      1,8 MB
      Wyświetleń:
      9
    Ostatnia edycja: Luty 13, 2019