1. Ta strona używa cookies. Korzystając z niej wyrażasz zgodę na ich używanie w celach utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności. Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej.

Więcej informacji...

ośnik i strużek

Temat na forum 'Narzędzia i urządzenia' rozpoczęty przez POTOP, Luty 20, 2016.

1. POTOP

POTOP Moderator Członek Załogi

Miasto:
    Poznań
    Zapomniane narzędzia stolarskie.Niezastąpione i niezawodne pod warunkiem że są ostre.
    2016-02-20 15.09.16.jpg 2016-02-20 15.09.36.jpg 2016-02-20 15.09.57.jpg 2016-02-20 15.10.28.jpg

2. Andrzej 3xl

Andrzej 3xl Nowy Użytkownik

Miasto:
    WARSZAWA
    Witam Wszystkich Panów i Panie! Jestem nowy w Waszym zacnym towarzystwie i od razu zgłaszam się z problemem.

Na fotografiach ośników jest zdjęcie narzędzia w kolorze czerwonym. Ten ośnik ma tzw. "żabę" umieszczoną "z przodu" tzw. "ust" (pod "odwrotnym" kątem) do kierunku pracy - posuwu roboczego struga. Wczoraj przypadkiem stałem się właścicielem starego korpusu takiego ośnika. Potrafię dorobić do niego ostrze wraz z systemem mocowania i regulacji kąta pochylenia. Mam także pomysł na dorobienie regulacji wysunięcia ostrza wzorem np. ośnika STANLEY`a, lecz kompletnie zaskoczył mnie ten w.w. kąt położenia żaby i kierunek umieszczenia ust. Być może problem jest banalnie prosty lecz naprawdę mam "zaćmienie umysłu" i nie przychodzi mi do głowy jak mam po umocowaniu ostrza uzyskać w ustach szczelinę do odprowadzania wiórów ????
    Bardzo proszę o pomoc kogoś kto miał to narzędzie w rękach w stanie gotowym do użycia - jak to wygląda w praktyce ? - Pozdrawiam Andrzej tel: 793 866 635

3. veco

veco Użytkownik

Miasto:
    Wrocław